Zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz zakupić nasze energy drinki, ale obawiasz się problemów z ewentualnym zwrotem towaru lub jego reklamacją to z pewnością uszczęśliwi cię fakt, że regulamin i polityka naszego sklepu są niezwykle przejrzyście sformułowane i nastawione na ułatwianie życia naszym klientom. Zdecydowałeś się na zakup naszego produktu, ale z jakiegoś powodu chcesz go zwrócić? Zachęcamy cię do kontaktu z nami i zapoznania się z regulaminem sklepu, gdzie znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące tej kwestii.

Jak dokonać zwrotu?

Jeżeli produkt który od nas otrzymałeś nie został uszkodzony lub otwarty i kwalifikuje się do zwrotu to przysługuje Ci zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku ( Dz. U. 2014r. poz 827 ze zm. ) prawo do pisemnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od złożonego zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pod rygorem nieważności, powinno zostać przesłane w formie pisemnej. Zwrot pieniędzy następuje na rachunek bankowy klienta w terminie do 14 dni od otrzymania skutecznie złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta.

Wzór odstąpienia od umowy

 

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłosić Administratorowi sklepu w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru. Administrator serwisu zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonej reklamacji w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.